I nästa nummer av MC-Folket får du läsa vårt senaste touringtest. Yamaha FJR 1300, BMW K1600 GT, Kawasaki 1400 GTR och Triumph Trophy gör upp om titeln i kungaklassen. Om nu någon vinner vill säga…..
Angående Kawasakis Kipass tändningsnyckel så ska den alltid sitta i låset. Man behöver aldrig ta ur nyckeln när man lämnar cykeln. Det är därför man har en transponder i fickan.
Har haft en GTR sedan 2007 och har aldrig tagit bort nyckeln någon gång annat än för att smörja låset i förebyggande syfte och det har aldrig krånglat heller. Vet inte om jag vill byta bort det mot en vanlig nyckel.
Sedan måste det vara något fel på min för den drar sällan över 0.5l/mil. Den har aldrig dragit 0.56 inte ens på autoban
MC-Folket är SMC:s medlemsorgan för kommunikation ut till medlemmar. I MC-Folket får du nyheter från distrikten, artiklar med MC-tester, resor och äventyr med mera.
Angående Kawasakis Kipass tändningsnyckel så ska den alltid sitta i låset. Man behöver aldrig ta ur nyckeln när man lämnar cykeln. Det är därför man har en transponder i fickan.
Har haft en GTR sedan 2007 och har aldrig tagit bort nyckeln någon gång annat än för att smörja låset i förebyggande syfte och det har aldrig krånglat heller. Vet inte om jag vill byta bort det mot en vanlig nyckel.
Sedan måste det vara något fel på min för den drar sällan över 0.5l/mil. Den har aldrig dragit 0.56 inte ens på autoban
Hej.
Finns det nån tjej som testkört dom olika mc ?
Kram Bettan // syns snart